چرا تدوین فیلم، اهمیت بسیار بالایی در فیلم سازی دارد؟

حال که با مفهوم تدوین فیلم آشنا شدید، نوبت به آن رسیده است تا به معرفی و بررسی اهمیت این نکته بپردازیم.

مهران حیدری 794

حال که با مفهوم تدوین فیلم آشنا شدید، نوبت به آن رسیده است تا به معرفی و بررسی اهمیت این نکته بپردازیم. همان طور که می دانید در تهیه و ساخت یک فیلم اجزای بسیار متنوعی همانند بازیگران، کارگردان، فیلمنامه، نحوه فیلمبرداری و مکان فیلمبرداری و… دخیل هستند.
اگر تمامی این موارد از نظیر بازیگران و… درجه یک و بهترین نیز باشند و هرکس به خوبی وظایف خود را به طور تمام انجام دهد، باز هم مرحله تدوین است که کمک می کند کیفیت فیلم نهایی به چه صورت باشد!!
در واقع صحنه های به هم پیوسته ای که در فیلم ها وجود دارد، پس از مرحله تدوین عبور کرده و آن کیفیت مطلوب را برای پخش و اثرگذاری بر دل مخاطب به دست آورده است و به همین دلیل برخی از فیلم هایی که در دل مخاطبان می نشیند و طرفداران بسیار زیادی را نیز به دنبال دارد، اثر تدوین نهایی و جذابی بوده که تدوینگر به درستی آن را بر روی فیلم پیاده سازی نموده است.
در نهایت اگر بخواهیم یک جمع بندی کاملی از صحبت های خودمان داشته باشیم می توانیم این گونه بیان کنیم که در میان تمامی جزئیات یک فیلم، تدوین آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای آن که شما بتوانید یک فیلم تاثیرگذار و مطلوبی را تهیه کنید، باید از یک تدوینگر استفاده کنید، تدوینگری که کار خود را به درستی بلد است.