نمایش لیستی نمایش خطی
  • استراتژي افزايش رضايت مشتري

    استراتژي افزايش رضايت مشتري

    رضايت مشتري و حفظ مشتري يک تفاوتي با همديگر دارند که از نظر برخي شرکت‌ها يکسان در نظر گرفته مي‌شود. شايد يک شخصي از محصول و خدمت يک کسب و کار راضي باشد، اما خريد خود را مجدد از آن تکرار نکند.

    جزئیات بیشتر...
  • رقابت فروشگاه‌هاي اينترنتي کوچک

    رقابت فروشگاه‌هاي اينترنتي کوچک

    اين روزها ديگر خريد اينترنتي ميان مردم به عنوان يکي از شيوه‌هاي کم‌دردسر و راحت خريد رايج شده است. حامد بيدي مديرعامل مرکز طراحي اسپيرال، يادداشتي درباره مزيت‌هاي رقابتي فروشگاه‌هاي اينترنتي کوچک نوشته که در ادامه مي‌خوانيم

    جزئیات بیشتر...
  • اهميت کيفيت محصولات

    اهميت کيفيت محصولات

    کيفيت محصول هميشه يکي از مسائل مهم و قابل توجه براي مصرف کنندگان بوده است. از اين رو توليد کنندگان براي کسب بازار فروش و رضايت متقاضيان و شهرت خود بايد بکوشند هميشه محصولات با کيفيت بالا توليد کنند.

    جزئیات بیشتر...



لینک های مفید







ثبت در خبرنامه

لطفا شماره تلفن همراه خود را جهت دریافت آخرین خبرهای جدید وارد کنید :




تماس با ما

  • سیرجان-بلوار دکتر صادقی-روبه روی بانک رسالت
  • 09131784468
  • zohe3d@gmail.com
  • 24 ساعته