نمایش لیستی نمایش خطی
  • استراتژي افزايش رضايت مشتري

    استراتژي افزايش رضايت مشتري

    رضايت مشتري و حفظ مشتري يک تفاوتي با همديگر دارند که از نظر برخي شرکت‌ها يکسان در نظر گرفته مي‌شود. شايد يک شخصي از محصول و خدمت يک کسب و کار راضي باشد، اما خريد خود را مجدد از آن تکرار نکند.

    جزئیات بیشتر...



لینک های مفید







ثبت در خبرنامه

لطفا شماره تلفن همراه خود را جهت دریافت آخرین خبرهای جدید وارد کنید :




تماس با ما

  • سیرجان-بلوار دکتر صادقی-روبه روی بانک رسالت
  • 09131784468
  • zohe3d@gmail.com
  • 24 ساعته